POZOR - důležité informace!
Při přebírání balíku od dopravce zkontrolujte prosím pečlivě obal zásilky. Jakékoliv případné poškození obalu (díry, šrámy, zmačkané rohy atd.), hlaste prosím řidiči a nechte si zapsat stav balíku do předávacího protokolu.
Bez zápisu o poškození bohužel nelze škody vzniklé při přepravě reklamovat.
Stává se, že spedice v rychlosti předají zásilku, nechají si potvrdit předání a pokud pak zákazník dodatečně reklamuje, vždy je reklamace přepravcem zamítnuta.
Po převzetí zkontrolujte zásilku. Dokud se nepřesvědčíte, že nedošlo k poškození zboží, nezbavujte se obalu, ve kterém zboží dorazilo. Při nezachování původního obalu není možné případnou škodu posoudit a reklamovat u dopravce.
Pokud zjistíte poškození, vyplňte prosím co nejdříve (nejpozději do 3 dnů od doručení balíku) abychom mohli poškození reklamovat u dopravce (později nahlášené reklamace dopravce zamítne).
Děkujeme za pochopení.
Tým Lowellpro